Midsommar

Goddaggen alla underbara läsare!

Hoppas ni haft en bra start på morgonen! Själv började min tio i sju med lite tvättande.. Ja och lite städ ska det bli innan det är dags att bege sig ner till underbara Ljunghusen! Blir god mat och gott sällskap med mina underbara föräldrar och alla husdjuren!

Hoppas ni alla har sol hos er, i Malmö är det grått och regnar lite droppar då och då.Men vad gör det, varför ska man bryta den svenska traditionen om regn på midsommarafton?

Vill ni vara söta änglar och rösta på mina designklänningar? Den som röstat kan skriva här så lägger jag upp en länk i bloggen till er, låter det bra? Jag kan se om ni fuskar så inte lönt å säga att ni röstat när ni inte gjort det ;) Bara så ni vet sötnosar!

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

Gärna på båda, men annars på er favorit såklart :)

Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

 

Tack på förhand underbaringar!


Kommentarer
Postat av: maria

den blåa är ju jättesöt! jag röstade så klart direkt. har kollat runt på massa designade klänningar där nu men jag fattar inte riktigt, vad kan du vinna? att någon av klänningarna börjar säljas? riktigt coolt isf. jag håller tummarna och röstar så mkt jag får (en gång om dagen tydligen..) :D lycka till alice! & glad midsommar!!

2011-06-24 @ 12:40:27
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Åh du är väl en ängel Maria! Tack! Ja den som vinner får sin klänning uppsydd och den säljs sedan på Nelly med mitt namn på den hihi! Sen vinner ettan också en solresa och 30.000 kr att shoppa för på Nelly :D. Jag behöver ju alltid kläder ;) Tack så mycket! Trevlig midsommar på dig med Maria! Kramisar!

2011-06-24 @ 13:29:54
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0