Minns ni?

Hej kära läsare!

Minns ni att jag la in en bild på det här superfina armbandet för någon vecka sedan?

Som ni kanske också minns (ja ni som är stammisar här i alla fall;) )så tappade jag bort min älskade fina armband jag fick i julklapp av mamma.. Jag sörjer fortfarande det, bara så ni vet!

Hur som helst, igår när jag kom hem från jobb hade John varit superdupergulligt och köpt det här vackra armbandet till mig! Superfint! Dessutom hade han fixat ett nytt relä till bilen och ett nytt headset! Pinks favorit tuggleksaker är mina hörlurar.. laddare.. ja sladdar som är tunna. Som givetvis går itu när man tuggar på dem! Tack min älskling för fina presenter!


Såhär fint på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0