Mysfrukost

Som ni vet så var jag uppe tidigt idag för att ha en mysig frukost med bästaste Arlinda och Leo idag och guuud så mysigt vi hade! Jag och Kola vandrade bort till Arlinda vid nio och innan vi begav oss bort till Amarant för inköp av god baguette fick jag ta bort en spindel Arlinda fångat :P .

Sen promenerade vi ner på Köpenhamsvägens konditori Amarant och köpte varsin god baguette som vi avnjöt hemma hos Arlinda med en god kopp kaffe och en massa massa härligt prat om allt mellan himmel och jord. Som vanligt ;)

Kola och Leo busade heeela tiden så jag misstänker att Leo är lika slut som Kola är. Eller?

Nu är jag hemma och tvättar och för en liten stund sedan kom mamma med Keddy också! Som jag saknat den lille plutten! Så nu är min lilla vovvefamilj samlad igen! Ikväll blir det en riktig myskväll! Det ser vi framemot. Nu är det ju tråkigt tvätt och städ.. BLÄ!

Ha en fin dag kära ni!

P.S Skitkul med alla nya läsare och kommentarer! I like! D.S


Supergod baguette!


Bästisarna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0