När jag inte trodde det kunde bli värre..

Ja vad händer då? Jo någonstans på Limhamnsfältet/bo01 eller tja någon annastans tappade jag det absolut finaste armband jag någonsin ägt.. Det där superfina armbandet jag fick i julklapp av min mamma :'(. Jag kanske ör tramsig men jag kan inte låta bli att fälla tårar för det! Det absolut vackraste jag ägt! Jag vet att någon gång tappar alla bort någonting dyrbart och sånt är livet. Men fan vad tråkigt det är! Jag håller mina tummar för att det ska dyka upp någonstans bara sådär, men jag är tveksam... Jävla PISSDAG! Fy fan säger jag bara!


Gone and away :'(

Kommentarer
Postat av: b2

Älskling usch jag hållet tummarna för att det kommer fram :( samma sak har hänt mig tusen gånger och fan va jobbigt och irriterande det är :( <3

2011-06-02 @ 22:44:57
Postat av: maria

usch fy vad tråkigt!! håller också tummarna för att det ska komma fram. kram!

2011-06-05 @ 19:24:03
URL: http://mariaaa.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0