Pärlor åt svin

Eftersom jag fortfarande inte har alltför mycket att göra så satt jag och kollade runt på Panduros hemsida och gissa vad jag blev sugen på att göra?! Ja just det mina egna smycken!!! Egentligen föredrar jag ju guld och silver men eftersom jag inte är smed eller har lust att gå en smedutbildning just nu så får det bli pärlsmycken eller liknande! Guuud så sugen jag blev! Dock vet jag inte om jag ska beställa det från hemsidan eller gå ner dit och handla? Åh så spännande! Jag lovar att hålla er uppdaterade om hur det blir!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

najs ;)

2011-06-20 @ 20:58:27
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gör du rätt i! Det är verkligen en mysig sysselsättning, jag och min syster gjorde väldigt mycket smycken för några år sen, när Pärlshopen fortfarande låg på Hansa! Men den stängde ju ner :/ annars var det ett himmelrike att besöka! Jag föreslår att gå in i butiken när du ska handla, tror man får mer känn på det och kan se hur de ser ut. Ibland förfinas det på hemsidorna! Så att du inte blir missnöjd menar jag :) Lycka till! Gud vad kul! lägg ut bilder sen. Och tack för receptet, kopierat det nu! Det ser så fruktansvärt gott ut, vad duktig du är! :) KRAM!

2011-06-20 @ 22:04:32
Postat av: Anonym

Det gör du rätt i! Det är verkligen en mysig sysselsättning, jag och min syster gjorde väldigt mycket smycken för några år sen, när Pärlshopen fortfarande låg på Hansa! Men den stängde ju ner :/ annars var det ett himmelrike att besöka! Jag föreslår att gå in i butiken när du ska handla, tror man får mer känn på det och kan se hur de ser ut. Ibland förfinas det på hemsidorna! Så att du inte blir missnöjd menar jag :) Lycka till! Gud vad kul! lägg ut bilder sen. Och tack för receptet, kopierat det nu! Det ser så fruktansvärt gott ut, vad duktig du är! :) KRAM!

2011-06-20 @ 22:05:22
Postat av: Alice

Ja jag satt och kolladep å vad jag skulle beställa hem men det var liteo mständigt idag så får ta det imorgon när jag ahr mer tid att sitta på kvällen! Jag måste ju nanna nu! Börjar 06.00 imorgon! Hoppas du gillar pajen lika mycket som jag! Tack så mycket, du är säkert lika duktig på mat som jag! Sov så gott! Kramisar!

2011-06-20 @ 22:06:57
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Maria

vad kul med egna smycken! det tycker jag verkligen att du ska göra :)

panduro har ju en outlet i fosie. vet inte om det e så mycket billigare än panduro i stan eller på nätet.. men kanske värt att kolla upp :D

2011-06-21 @ 00:38:25
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Ja jag kom på det också igår så när jag har tid ska jag nog dit en vända och inspektera vad som finns :) Tack för tipset!

2011-06-21 @ 06:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0