Rastlös

Nu är jag på jobb och lite lite rastlös är jag allt.. Jag harj u bestämt mig för att hålla mig lugn från träningen i en vecka nu så min misstänkta muskelinflammation kan gå över.. Om det nu är det. Funderar fortfarande på att gå till läkaren nu på onsdag eller torsdag när jag börjar sent. Så det nu inte är något annat som kan bli värre. Men av vad jag har läst mig till så tycks det vara en sådan hemsk sak :(

Typiskt mig att alltid överdriva allt jag ska göra.. Ja när det gäller träning då. Kan aldrig hålla mig till lagom är bäst. Så himla dumt, och aldrig lär jag mig. Suck...

Hmm nu kommer frågan till vad man kan sysselsätta sig med på jobb på lunchen förutom att träna.. Aja.. Löser sig!

Hörs sen kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstar för att du bokar en läkartid. Alltid det säkra före det osäkra! Om det nu är något så ska du vila ett bra tag, men om det inte skulle vara något kanske du kan få tips om sjukgymnastik eller något för att lätta på smärtan! :) Boka! Det är aldrig bra att gå med smärta så. Kram på dig!

2011-06-20 @ 11:13:50
Postat av: Alice

Nej det har du säkert helt rätt i! Det får nog faktiskt bli så, inte skoj dock! Men får se när det blir en tid :) Hoppas dock på att det bara går över av sig själv! Kram på dig med, ha en fin dag!

2011-06-20 @ 11:39:13
Postat av: Cassandra

Du måste vara rädd om dig vännen! Vet att du ignorerar när man säger åt dig att ta det lugnt. Men nu får du börja lyssna. :) Annars är det ajabaja!!

2011-06-20 @ 12:28:53
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/
Postat av: Alice

Ja jag vet.. jag är sämst på att lyssna på min kropp, men det är nog dags nu.. :( Men jag vill ju bara träääna :'( Snyft! Tack för du finns å bryr dig sötnos!

2011-06-20 @ 12:56:12
Postat av: Cassandra

You bet! Kommer hålla koll på dig tösen! <3

2011-06-20 @ 13:15:40
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/
Postat av: Alice

Ja det får du ha.. :P <3

2011-06-20 @ 14:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0