R.i.p.

När jag kom hem från parken och John gjort sig iordning för att gå gick jag en tur förbi råttburen, mest för att se så de hade mat och vatten. Men jag såg bara Molle som stod och raffsade i ena hörnet. Micke fanns ingenstans?! Min första tanke var att han rymt, men hur skulle han kunna rymma ensam?

Jag hittade min lilla sötnos nergrävd i ett hörn... Med något bett på här och var. Han har troligtvis dött igår eller idag och jag har inte märkt något förräns nu. Det känns tråkigt och en skvätt från ögonen kommer lite då och då.  Jag vet att många säkert tycker jag är riktigt tramisg som blir ledsen för en liten ökenråtta, men det var faktiskt MIN söta ökenråtta som bott i stan lika länge som jag.

Det känns så tråkigt :(, men det finns inte så mycket att göra. Jag hoppas bara han inte led den lille sötnosen.


Micke är den ljusa råttan. R.I.P 110630

Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Usch! Ja....jag vet hur det känns...när en älsklingar försvinner :( Har varit med om det..ett antal gånger:(

Det blöder i hjärtat på en...när Bella dog min älskade schäfer tös....ska vi inte prata om...trodde jag blivit sinnessjuk...det slog total runt....tror aldrig jag gråtit så många tårar...en del av mig fösvann med henne.

fortfarande efter alla dessa år...när jag ser en schäfer...gör det fruktansvärt ont i mitt hjärta!

2011-06-30 @ 20:44:19
Postat av: Alice

Det är inget roligt =(. Tänk att man kan sakna en sådan liten krabat och bli så ledsen :(. Usch inget kul alls, tycker dessutom synd om Molle som ligger så ensam i sin bur och som mellan varven letar efter Micke :(

2011-06-30 @ 21:08:29
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0