Skallebank

Det blev lite deppigt idag. Inte kul alls faktiskt, men sånt är livet. Men det är lika tråkigt och sorgset varje gång det händer. Människa eller djur spelar ingen roll, för det är en liten personlighet som försvinner. Usch.

Just nu tycker jag synd om Molle, den andre råttan som är kvar. Jag gjorde rent buren och så fort jag satte ner honom sprang han runt och letade efter sin brossa.. Det känns i hjärtat. Det gör det faktiskt. Men jag får hoppas han mår bra i alla fall och att han vänjer sig vid att vara ensam.

Blev en onyttig dag idag. Pizza, godis och glass. Imorgon ska jag börja träna igen och komma igång, allt efter tvättandet som jag ska ha på morgonen. Inget jag ser direkt framemot men det ska göras.

Sen vill jag passa på att berätta att jag har världens finaste vänner, ni är fantastiska <3 Tack för ni finns!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Tack för att du finns snäckan! Man kan inte vara annat än fantastisk mot den mest fantastiske!

2011-07-01 @ 12:00:18
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/
Postat av: Alice

Aw du är för GO! Kärlek gumman <3

2011-07-01 @ 16:17:32
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0