Snaaaark!

Shit så seg jag äääär! Jag vet.. Gnäll, gnäll gnäll.. Men man får, ibland! Eller som i mitt fall, varje dag! Lite :P

Jobbar med CG idag så jag har trevligt arbetssällskap men annars händer här väl inte direkt för mycket. Men ändå skönt att sluta en hel timme tidigare! I måndags började vi ha öppet till nio på vardagar istället för tio, så en hel timme innan är jag i alla fall hemma. Har man lite kväll innan det är dags för sängen. Ikväll ska jag nog förbi flickorna och säga hej. Sen blir det sängen hyfsat tidigt för imorgon tvättar fröken klockan sju. Jag tyckte det var helt okej. Midsommar börjar inte firas förrän vid två ändå.

Ska käka med mina underbara föräldrar och bara mysa på ordentligt! Jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska stanna nere på näset hela kvällen eller om jag ska åka tillbaka till stan. Vi får se, jag kan ju faktiskt bestämma det imorgon!

Hoppas ni alla har en underbar och mysig midsommar och att vi alla slipper regn på årets mest regniga dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Ska vi hjälpa varandra?

Jag behöver röstar på mitt bidrag på facebook, o du på din klänning på nelly?



Om du röstar på mitt bidrag på facebook så kan ja ge dig 15 poäng på din klänning? :)



läs här! http://galenflikka.blogg.se/ i de senaste inlägget :)



tyvärr så försöker folk lura till sig röster utan att rösta på mig :(



Jag vill de ska vara rättvist :) så röstar du på mig, så röstar jag på alla dina klänningar om du har flera :)

2011-06-23 @ 19:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0