Torsdag


Lite sovmorgon idag innan det var dags för att bege sig till jobb ännu en dag. Lite småseg av förkylningen och lite trött och tja lite av gårdagens tankar sitter kvar i knoppen på mig. Men med lite Tool som strömmade ur bilstereon blev jag på lite bättre humör påväg till jobb.

Har inte så lång dag framför mig, slutar vid halvsju och inga speciella planer för kvällen. Kanske borde hem och diska undan och dammsuga lite så det inte är totalkaos i helgen. Har satt som mål att försöka få fint hemma till varje helg så man slipper må kasst av att där är ostädat. Man trivs liksom inte riktigt då, inte jag i alla fall!

Idag drömmer jag om lite extra pengar i plånboken.. Nja lite.. kanske LITE mer än liiite extra i plånboken. Drömma går ju! Hörs senare vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0