Waiting..

Än har jag inte tränat men jag har haft en snabbislunchdejt med Arlinda bak i personalrummet innan Robban skulle sticka. Aj vad jag brände tungan på den suuuuupervarma lasagnen! Men nu är jag hyfsat mätt i magen i alla fall, alltid något! Om en-två timmar ska jag upp och köra stenhårt i gymmet! Har mycket energi att förbränna!

När man dessutom blir lite småirriterad på en del saker har man extra mycket energi att ta ut sig på! Ibland kan jag undra hur folk tänker eller om de tänker alls?! Jag tror mest på det sistnämnda!

Aja hörs sen!

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst blir man bara riktigt sur på sånt ibland :o

2011-06-07 @ 21:09:46
Postat av: Alice

Ja det kan man verkligen bli vissa dagar!

2011-06-07 @ 23:15:43
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0