Ännu en tidig morgon

Idag har man varit uppe tidigt igen. Det blir lätt så när man börjar jobba 06.00. Det tråkiga inatt är att jag sovit riktigt dåligt och dessutom kunde jag inte somna i tid. I två nätter i rad har jag sovit som en kratta. Fattar inte riktigt varför? Någon som vet om det är fullmåne? Ja jag vet det låter skumt men faktiskt brukar det vara så att man sover ganska så dåligt när det är fullmåne. Kanske någon gammal djurisk instinkt som finns kvar? :P

Idag ska jag hinna med mycket känns det som. Det roliga med mig är att jag alltid är stressad på morgonen för allt jag ska hinna med, och ja vissa andra grejer jag ska hinna med är mer stressande ön en del andra.. *pust* men jag ska nog hinna med allt utan att stressa sönder mig.

Ha nu en trevlig tisdag mina kära vänner så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Ingen fullmåne yster syster!

puss

mam

2011-03-15 @ 07:43:24
Postat av: Alice

Hmm då undrar jag vad det kan bero på :S

2011-03-15 @ 07:57:03
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0