Baby I was born this way


Sådär då är jag hemma igen efter en heldag i Ljunghusen! Alldeles underbart, men nu är det snart dags att ta tag i allvaret... Städa. Så jävla tråkigt och jag känner inte alls för det heller. Men det måste ju dessvärre göras så småning om.

Imorgon ska jag börja träna igen! Har haft uppehåll en vecka nu eftersom jag blev lite småkass precis dagarna innan vi skulle till London så det kändes lika bra att vila. Men från och med idag ska jag inte äta så mycket skit.. Skit innebär godis, chips, dricka läsk och ja käka färdigmat. Nu tänkte jag låta hälsoalice komma fram lite. Hon dyker upp mellan varven!

Så imorgon ska det bli morgonpromenad med Kola ner till Limhamnsfältet, därefter ska jag till gymmet innan jobb. Nu ska det där extra fettet väääck! Nu kör vi stenhårt igen! Dessutom ska jag gå ner och handla lite bra mat senare, när det där hemska städandet är över!

Ha nu en underbar kväll, jag ska försöka ha det med all städångest ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att träna ju! :) gött att komma igång igen.

2011-03-28 @ 21:03:21
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0