God morgon!

Dags för jobb idag igen efter en dags ledighet. Välbehövd kan jag säga, herregud vad min huvud dunkade och värkte igår. Det kvittade vilka värktabletter jag tog eller om jag åt, sov eller ja vad jag gjorde. Det vägrade släppa! Men idag känns i alla fall skallen bättre, det enda nu är väl att jag känner mig trött trots god nattssömn. Men men, bara jag är frisk till helgen så gör det inget om jag är trött hela dagen :)

Ikväll ska jag försöka städa lite därhemma. Det blev ju aldrig igår eftersom jag fick skallebank och röjde bort en del skit från Ribevägen. Nu har jag i alla fall superfina champangeglas hemma! ÄNTLIGEN efter tre år så har jag det! Ska bara ha något kul att fira nu :P

Ha en underbar tisdag kära ni!

 


Jag som liten, denna hittades också igår :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0