Godmorning!


Ibland vet jag inte vart tiden tar vägen. Det känns som om jag precis fyllde 15 och idag är det hela 8 år sedan.. Vart har de åren tagit vägen? Men aja, idag fyller jag i alla fall 23 även om jag kanske fortfarande både känner och beter mig som 15! Så grattis på mig!

Dagen ska firas med lite lunch med mamma och John idag och imorgon beger jag mig till London fram till söndag! Har mycket mysigheter att se fram emot! Lyckligtvis ser det ut som om jag får en underbar dag att fira på även om jag ska till jobb ikväll! Ha enh kanon dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! Många som fyller år idag verkar det som, min syster fyller också år =). Hoppas du får en jättefin dag och helg i London! Vädret är iallafall på er sida!

2011-03-24 @ 11:37:05
Postat av: Alice

Tack så mycket kära du! Vad mysigt, då får ni fira henne ordentligt! Jag har bara firat lite lugnt idag för jag ska jobba och sen firar vi ju med London! Vi får hoppas vädret håller i sig :)

2011-03-24 @ 15:27:06
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gör det säkert. Annars kommer du/ni älskar det ändå! Har du varit där förut? Det är verkligen kärlek vid första ögonkastet! Parkerna, shoppingen på Oxford Street, alla gamla taxibilar, pubarna med god engelsk öl, Hard Rock Café (där måste ni nästan äta). ÅÅÅH jag är avundsjuk! Njut! Och grattis igen!

2011-03-24 @ 20:27:49
Postat av: Alice

Ja jag var där för ett år sedan senast men innan dess var det nog 12 år sedan! Shit vad länge det låter haha :P! Jag älskar staden! Ett tag hade jag till och med planer på att flytta dit.. men ja det blev inte så! Inte än i alla fall... Tack igen och hoppas du har en underbar kväll!

2011-03-24 @ 21:23:52
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej då kan du ju staden! Perfekt, för då vet du var du vill gå =)! Trevlig resa! Shoppa ihjäl er nu! =)

2011-03-24 @ 21:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0