Jumpsuit!

Ja som ni vet har jag ju tjatat om det här med e njumpsuit och ja jag är väl lite svår! Men ÄNTLIGEN har jag beställt den här fantastiska saken från asos!




Hoppas nu bara jag fick rätt på allt med kort å grejer... Jag är lite snål av mig ibland så istället för att skaffa ett ordentligt visa så har jag skaffat mig ett "baby"visa som inte kostar mig någonting om året! Däremot kan man ju inte använda det riktigt som man vill heller vilket innebär en del problem.. Tyvärr. Så jag får väl trotsa mig själv och skaffa mig ett ordentligt visa istället. Men kanske inte idag.. tror jag :P

Aja, jag lär väl märka om det blir fel! Nu ska jag äta lite! Så hungrig efter träningen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh gud, hjälp vad snygg den är! (jag som länkade till jumpsuitsidan för ett tag sen)! Kul att du beställt! Men alltså den är så snygg så jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag hade inte trivts i ett så tight fodral men jag önskar att jag hade vågat! Men du kommer verkligen vara superfin i den =). Bra val!

2011-03-29 @ 19:29:12
Postat av: Alice

Jaa men visst är den alldeles underbar! Jag blev helförälskad när jag såg den och billigt dessutom! Tack för tipset fröken (antar att du är en tjej ;-) . Jag trivs inte när det sitter löst på mig för jag ser uppsvullen ut så tight fick det bli :) tusen tack igen för tipset! nu får vi bara hoppas den sitter bra!

2011-03-29 @ 19:58:16
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart den kommer att sitta bra. Som en smäck! =) Om inte så är de väldigt smidiga med returer och byten av storlekar, brukar gå jättefort. Nej om man skulle ta och beställa något för att lätta upp stämningen i mitt plugghuvud!!

Trevlig kväll och kämpa på på ditt jobb!

2011-03-29 @ 20:21:48
Postat av: Anonym

Klart den kommer att sitta bra. Som en smäck! =) Om inte så är de väldigt smidiga med returer och byten av storlekar, brukar gå jättefort. Nej om man skulle ta och beställa något för att lätta upp stämningen i mitt plugghuvud!!

Trevlig kväll och kämpa på på ditt jobb!

2011-03-29 @ 20:23:18
Postat av: Alice

Åh så bra att höra! Gillar att du är så positiv! Ja gör det och berätta sen vad du beställde! Lycka till med pluggandet! Trötta inte ut skallen för mycket :)

2011-03-29 @ 20:30:24
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anonym

A men positiv måste man vara! Ska försöka att inte trötta ut skallen, borde vara lite mer positiv åt mitt pluggande istället..!

2011-03-29 @ 20:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0