Laundry



Sådär då var man hemma för att tvätta.. Så tråkigt en fredag men å andra sidan känns det inte som helg eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorgon! Men lite film, godis och mys ska jag nog hinna med idag! Tyvärr blir det nog att jag skippar träningen idag... Ganska så öm i magen, och det finns där lite olika anledningar till. Kanske berättar en annan gång för er som inte vet :P

Ja, och dessutom beställde jag den där underbara bikinin som ni kan se i förra inlägget! Någon vänlig läsare tyckte att det var helt rätt, och det är inte ofta jag fastar för vad som är inne eller inte :P Så varför inte passa på! Tack denne någon som inte lämnade namn eller bloggadress?

Dock var det lite besvärligt med storlekarna.. Jag har ganska så stor byst, men är rätt så liten i övrigt.. Ja lite rumpa också, och då blir det svårt att bestämma om man ska ha 36 eller 38 i överdelen. Men eftersom det var ett spänne i ryggen så provar vi en 36 till att börja med! Annars har jag ju faktiskt någon månad på mig att byta till en större :)

Ha nu en kanon fredag så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0