Monday

Idag är jag trött som vanligt. Jag känner av den där förbaskade förkylningen lite då och då. SÅ idag blir det ingen träning eller något för ansträngande faktiskt. Ska vila och bara vara idag. Tur Ida var gullig nog att ta min kväll idag! Du är en ängel!

Äntligen är Kola hemmai gen! Gud vad man saknar den lille krabaten när han inte är hemma! Men jag vet också att han har det mycket roligare hemma hos pappa de helger jag jobbar heldagar. Så det känns bättre för hans skull om han får vara med sina collibrosor!

Satt och spanade runt bland gamla bilder såhär på morgonkvisten och hittade en på lilla söta Pinkisan när hon var liten. Jag tycker fortfarande att hon är ganska så liten men vilken liten bebis hon faktiskt var!

Nu ska jag bara ta det lite lugnt innan jag ska möta upp mamma för att hämta lite grejer :)

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

OOOOOOO...........så söta ni är....det bästa som finns.:):):) Sötnosar!

2011-03-21 @ 11:35:23
Postat av: Alice

Tack mamma <3

2011-03-21 @ 11:58:08
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, vilken liten mise. Saknar kattungetiden, de växer upp så fort..! Vad fin hon är :)

2011-03-21 @ 17:32:04
Postat av: Alice

Ja världens bästa mise! Men hon är snart två år nu så hon är inte så liten längre =(. Har du också kisar?

2011-03-22 @ 09:10:04
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, men ingen tjejkatt. Har alltid velat ha en liten tjej för de är så nätta och söta :)

2011-03-22 @ 10:15:20
Postat av: Alice

Ja min är ju en riktig minis, hon var minst i kullen! Dessutom tror jag att tjejerna är lite mer keliga än herrarna. Har haft hankatter när jag bodde hemma innan, fast den senaste är tjej och hon är inte alls kelen. Men hon är iofs vildkatt rakti igenom från början :)

2011-03-22 @ 12:47:31
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Thotz

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-05-03 @ 15:31:36
URL: http://thotz.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0