Morning

Nyvaken och kaffet är påsatt, om någon timme är det dags för jobb igen. Ännu en heldag att möta motionärer på Friskis. Men det är helt okej, på helgerna har man absolut helt okej lön.

Var faktiskt på Skivstång/kondition 75 minuters igår. Har tänkt gå på det ganska så många gånger, men det har aldrig blivit av. Så numera när vi har två timmars lunch så kan man passa på, för man behöver intre stressa efter passaet utan kan duscha i lugn och ro, och äta i lugn och ro. Faktiskt ganska skönt även om lunchen kan bli liiiite liiite utdragen ibland.

Så idag har jag faktiskt lite träningsvärk. Får känna av hur pass illa den blir framemot eftermiddagen om jag kommer fixa att gå på cirkelfys. Jag kanske inte kan ta ut mig riktigt ordentligt idag, fast å andra sidan så gjorde jag det på skivstången igår.

Hoppas ni har en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0