Musik är det underbaraste som finns! Sitte...

img_3603 (MMS)

Musik är det underbaraste som finns! Sitter just nu ute i receptionen på jobb och på radion spelar de gamla underbara klassiker! Just nu spelad creed vilket får minnena till första ring i gymnasiet . Allt var nytt och spännande, man träffade nya människor och många nya upplevelser. Jag kan inte fatta att jag reda fyller 23 år nästa vecka.. Jag känner mig som 15 fortfarande! De här 8 åren har bara sprungit förbi utan att jag ens humor märka något? Läskigt.. Men än är jag ung i sinnet!


Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Njaw! Du min skatt....du försöker ju vara mamma till din egen mamma....så det där med 15-år....tja!

hahahahaha! Men....som sagt inget ovanlig jag får höra av dig....att jag är omogen osv.....hahahaha!



love you min dotter hahahah!

mam

2011-03-18 @ 08:02:07
Postat av: Alice

Jaja men till dig behöver jag ju vara lite mamma ibland :P Du är ju som du är 12 hahaha!



Love u mamma!

2011-03-18 @ 13:01:55
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0