Oro

Sådär nu var alla morgonpigga jympamotionärer insläppta och jag kan åter sitta bak i personalrummet och avnjuta en god kopp kaffe med lite mjölk. Det är 1½ timme tills Robban kommer in, så jag har god tid på mig att bara sitta och häcka.. Samtidigt som det är ganska så tråkig att sitta här själv. Ja själv och själv, vi har glada motionärer här på mornarna så helt ensam känner jag mig inte :)

Idag ska mamma lämna Keddy hos veterinären, han har massor med lösa tänder och hans andedräkt är fruktansvärd. Så troligtvis kommer det bli en hel del tänder utdragna på stackarn. Ägaren som hade honom innan oss har inte varit så flitig med den där hemska tandstenen. Dessutom har små hundar betydligt sämre tänder än stora tyvärr. Det som oroar mig mest är sövningen... Kola gjorde det för några månader sen och det är superjobbigt! Alltid när det är narkos KAN något gå fel även om det inte är ofta. Vare sig för människor eller djur. Men jag är ändå orolig. Jag ska ner och hämta honom och Kola hos pappa efter jobb och det ska bli så skönt när det är över! Usch..


Håll nu alla era tummar för att det går bra! Vi är ju så oroliga!

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Usch! Ja...Alexandra...det är sååååååå jobbigt! Jag vill ha honom många år till...så även du ..tror jag.. du är ju hans extra mamma.....ibland mer än jag själv mellan varven.Vi kan ju bara hoppas att allt går bra!

puss mam

2011-03-23 @ 07:53:06
Postat av: Alice

Ja jag vet, et är inte roligt. Men det kommer säkert gå hur bra som helst! Det får vi hoppas i alla fall, men jag hämtar honom och Kola hos pappa efter jobb! Puss!

2011-03-23 @ 08:05:37
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: maria

klart att det kommer gå bra! :) det vill jag tro iaf!

2011-03-23 @ 08:26:53
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Tack snäckan! Jag berättar hur det går :-)

2011-03-23 @ 10:05:09
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0