Shoe-addiction



Alla har vi väl någonting som vi är som besatta i. Ja nu menar jag i shoppingväg och ingenting annat. En del tycks ha fastnat i sminkträsket medan andra är faschinerade av klänningar eller jackor? Inte jag. Min stora last är små söta/fräcka/snygga/sexiga/underbara/udda (u name it) skor! Speciellt faschinerad är jag av sandaletter eller pumps! Gärna med öppna tår! Jag har inte vågat mig på att räkna hur många par skor jag faktiskt har... Jag kan göra en vild chansning på kanske runt 40 par, om ens det räcker!

Jag har alla dess former, färger, typer ja.. Allt ni kan tänka er! En del av skorna använder jag nästan dagligen, medans andra bara blivit använda ett få gånger. Men bara för att jag inte använt dem mer än en gång betyder inte det att man sorterar bort skor. Nonono! Skor är nog också det enda jag har riiiktigt riiiktigt svårt att göra mig av med! Kläder kan jag fastna för litegrann och få lite ångest av att göra mig av med. Men skor.. Nej, det är verkligen inte lätt! Jag älskar ALLA mina skor, även de jag inte använder så ofta!

Nu när våren är på ingång ska det användas underbara underbara skor! Jag lovar att visa upp en del av dem här ;)

Någon mer som är beroende av skor?

Kommentarer
Postat av: Maria

jag undrar om det finns nån tjej som inte är besatt av skor. det sjuka är som du skriver, att man älskar alla par. även dom man typ aldrig använder. tar t.o.m verkligen emot att slänga trasiga skor! haha

2011-03-14 @ 02:17:31
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Jag instämmer heeelt med dig Maria! Antar att vi tjejer är lite koko på vårt lilla speciella vis :P Men några laster ska man väl ha haha!

2011-03-14 @ 13:36:29
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0