Slö söndag?

Nej jag kan inte påstå att jag legat på latsidan idag faktiskt. Jag har hunnit vara med mamma på fyndbörsen och Rusta. Där jag hittade en del nödvändigheter som det här:



Därefter begav jag mig till Friskis och körde ett underbart cirkelfyspass trots att jag var totalt opeppad för att åka och träna idag igen. Där finns tankar för ett skivstångspass imorgon, men å andra sidan så har jag kört hårt nu fem dagar i rad så kroppen kanske behöver vila? Aja vi får se..



Efter cirkelfysen hämtade jag upp John och vi köpte med oss Pizza hem! Så himla gott och fort slank den ner kan ni tro. Svinhungrig var jag! Nu väntar lite traditionellt söndagsstäd. Inte speciellt taggad för det heller, men om inget annat så känns det nog lite fräschare när det är gjort!

Ha en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0