Sovmorgon och lång lunch

Hello kära läsare!

Idag hade jag sovmorgon och började 10.30 istället för 08.30. Helt underbart trodde jag eftersom jag var inställd på att sova som en liuten prinsessa. Dessvärre har jag snurrat runt i täcket hela natten och inte tusan var jag pigg när jag vaknade. Dock trodde jag förkylningen gått tillbaka som jag kände av igår. Men väl på jobb kände jag lite tjochet i halsen och snuvan.. Aja, håll nu tummarna på att det inte blir värre!

Just nu har jag två timmars lunch, så jag har kört hem och käkar lite pizzarester från gårdages goda pizza! vSen ska jag sitta och spana på nätet (ja precis.. som vanligt :P ) sen är det jobb till halvåtta ikväll och därefter film hos John! Ska bli mysigt! Ha nu en underbar söndag och njut av den underbara solen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0