Suck



Jag som precis skrev ett superlångt inlägg å sen bara startade datorn om sig... Aja. Det jag skulle komma fram till idag var i alla fall att jag ahr hunnit med en heeeeel del! Rumpan har redan börjat värka sedan skivstången och ja... det sägs ju att man ska passa på att äta så kroppen kan återhämta sig. Så det tänker jag göra idag.

Trots dålig kost denna veckan så ska jag nog fortsätta att trycka i mig lite chips idag! Det var ju så gott igår! Jag och John ska se American Psyco, typ 8 år sedan jag såg den sist. För visso minns jag den som ganska så dålig, men hur som helst så tänkte jag ge den en chans till.

Hoppas ni har en mysig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Michaellinnea

Very Good! I love it.

2011-11-08 @ 07:34:21
URL: http://michaellinnea.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0