Tisdag



Usch, just nu är jag ganska så stressad. Inte för att jag tror saker och ting ska gå dåligt men en operation är alltid en operation och när det är en människa man älskar så mycket så är det klart att man blir orolig. Dessutom är det värsta jag vet att stå där i ovishet. Jag trodde jag skulle få träffa John mer idag, men tydligen kommer han tillbaka så sent att besökstiden är slut. Men för att ta ner oron litegrann så fick jag och Johns pappa ett nr vi skulle ringa när operationen beräknades vara klar... Men det är cirka 2 timmar kvar tills jag kan ringa det där nr för att veta hur det gått...

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att lugna mig lite... Funderar på att beställa lite sushi och käka och sen träna. Men ja vi får väl se vad det blir av det hela. Jag måste ju äta i alla fall så det blir nog ett besök ner till kronprinstorget. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Maria

usch vad jobbigt att behöva vara så orolig. hoppas att det inte är något allvarligt som hänt honom!

sköt om dig!

2011-03-08 @ 15:12:14
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Tack så mycket Maria! Allt gick bra så nu är jag jättelättad! Kramisar!

2011-03-08 @ 20:47:08
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0