Välkommen våren!

Var precis ute med vovvarna på ängdalarundan och guuud så underbart väder det är! Imorse var det kall vind, men den tycks ha avtagit nu! Underbart! Det luktar vår och det börjar smått kännas som vår i luften. Nu får vi väl bara hoppas på att vintern är slut för denna gången.


Snart ser nog Rönneholmsparken ut såhär!

Om en timme ska jag, John och hans familj på bio och se Rango! Hoppas på att den är ruskigt rolig! Jag behöver piggna till lite idag. Jag är så himla trött! Tror det beror på allt skivstångandet jag hållt på med denna veckan! Men dagens skivstång med Camilla var SUPER. Hennes musik peppade en till max! Så alla ni Friskismotionärer.. ni borde verkligen testa Camillas Skivs/kond 75 minuters pass för det är bara sååå bra!

Imorgon är det cirkelfys halv fyra för mig. Undrar om kroppen orkar ytterligare ett marigt och tungt pass imorgon? Det blir femte passet för veckan och ändå funderar jag på att hoppa på ett skivstångstpass på måndag kväll också.. Man kan ju undra om det slagit slint i skallen på mig? Lite kanske... Aja! Vi får se hur träningsvärken är ikväll! Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0