Workday

Idag vet jag knappt vart huvudet sitter, även om jag sov ganska så bra inatt. Det kändes som om det försvann några timmar och egentligen hade jag så gärna velat sova hos pappa. Fast det tråkiga då hade varit att jag hade fått gå upp svintidigt för att köra till jobb. Men snart är det läge att sova där, jag mår oftast så bra när jag är där nere. Men hemma kommer alltid vara hemma även om jag trivs här i Malmö.

Lång arbetsdag framför mig idag. Känns lite jobbigt eftersom jag är helt tom i skallen och lite huvudvärk har jag. Men det går säkert snart över. Kroppen har nog varit i chock sedan igår, min första riktiga föda fick jag i mig halvtio på kvällen. Innan dess åt jag lite godis på jobb.. Hade ingen hunger överhuvudtaget. Jag vill itne påstå att den är tillbaka idag men jag har i alla fall ätit ett knäckebröd och hittade några bullar på jobb. Lite bättre än igår!

Aja, nu ska det jobbas! Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0