En grillad macka och en latte senare

Sitter kall som en isbit just nu efter en supermysig fika med finaste Cassandra och Molle. Tanken var egentligen att vi skulle ta oss en promenad längs ribban, men vädret var inte ritkigt på vår sida idag. Istället blev det en mysig fika på Melvins uteservering med massa underbart prat och många fina planer inför sommaren!

Snart ska jag ner på hemköp för att inhandla middag för mamma, mig och systeryster! Vi ska ju på bio senare och jag bestämde mig för att tillaga min specialité, pizza! Sen ska jag också hämta ett av mina fina H&M paket som ligger och väntare på mig hos Hertz! Wiie! Misstänker det är leopardklänningen och mina nya träningskläder!

Hörs sen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0