En ruggig söndag?

Ja litegrann. Mamma sa imorse att det var kallt nere i Ljunghusen men att det sääkert var lite varmare i stan.. Jo kanske men fan vad man frös där ett tag, och hundarna skulle bara fortsätta lukta på alla ställen.. Men ja det gick ju bra tillslut och äntligen är vi hemma igen.

Har satt på en liten kanna kaffe för att vakna lite mer till liv idag. Känns som om det behövs även om kaffet i sig smakar rävgift.. Eldorados billighets kaffe. 21 kr på hemköp. Jag har blivit lat av mig och slutat storhandla, och istället springer jag nerp å hemköp inför varje måltid och införskaffar mig det jag behöver just då. I självaverket så blir detta säkert 50% dyrare än om jag skulle sluta vara lat och ta bilen till Willys i Limhamn och storhandla. Men jag kommer dit igen, jag lovar! Ja jag lovar inte för er skull, mer för min egen men jag måste ju lova så att andra hör/ser så jag har något att leva upp till!

Nu kallar kaffet! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du menar Eldorados köffe? ;)

2011-05-15 @ 10:40:38
Postat av: Alice

Haha ja det gör jag väl om du syftar på min breda skånska :P

2011-05-15 @ 11:08:28
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Titta och njut ;)

http://www.youtube.com/watch?v=eWwoHPrrJYY

2011-05-15 @ 12:09:14
Postat av: Anonym

Du får klipp o klistra in länken i adressrutan :)

2011-05-15 @ 12:10:59
Postat av: Alice

Haha vad skoj!

2011-05-15 @ 18:57:05
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0