Ett bra val


När alla andra sitter och glassar i solen så sitter jag och Josefine på jobb och har sommarångest.. Eller ja sommarångest har vi väl kanske inte men vi är otroligt avundsjuka på er andra som kan njuta av solen!

En tanke som slagit mig många många gånger men jag har liksom alltid glömt av det.. Det är faktiskt att anmäla mig till donationsregistert. Jag har ju ingen större glädje av mina organ när jag är död och dessutom vill jag kremeras OM och när den dagen kommer. Så ja idag så registrerade jag mig på donationsregistert. Tog två sekunder och sen var det klart! Om ni har lika lite vettigt att göra som jag så kan ni ju gå in här och anmäla er om ni känner er manade, så kanske man gör någon nytta när man är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0