Finally!


ÄNTLIGEN
är allt tvättande och torktumlande klart för denna veckan! Yeeey! Nu slipper jag fram tills torsdag och det är riiiktigt skönt! Ska alldeles strax bege mig ut med vovvarna på deras dagliga långrunda. Dooock blir det duschen innan för jag svettas som en gris! Har gjort de den senaste veckan och jag har inte en susning om varför. Men jag är ju mer aktiv nu än tidigare och de säger ju att ju mer vältränad man är desto mer svettas man... Så jag tolkar det som om jag är vältränad haha!

Ska jobba 3,5 timme ikväll sen får vi se vad som händer. Jag är sugen på att göra en pizza och bara mysa lite.. Men ja vi får se senare, allt kan hända! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0