Godmorgon finingar!


Jag får väl säga att jag känner mig ganska så utsövd idag och det är riktigt riktigt skönt! Gårdagen var supermysig med god mat, bra film hemma och hyfsat tidigt i säng. Idag ska vi åka upp till landet för att fira Vigge som fyller år imorgon! Det ser ut som om vi har vädret på vår sida idag! Underbart! Jag tror jag ska göra en chansning och åka upp i shorts och ta med mig mjukisar om ifall att det blir kallt!

Djuren följer med ja i alla fall Kola och Pink. Keddy är hemma hos pappa med mamma idag och skäller av sig. Men klart jag saknar den lille krabaten. Det var nog et ttag sedan vi åkte på utflykt utan Keddy. Men vi kommer säkert ha en supertrevlig dag i alla fall! Hoppas ni också har det!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0