If my body was on fire

you watch me burn down in flames... Jag har fortfarande coverrepeatsyndrom.. Sry. Dock är detta en annan version än den jag delade för några dagar sedan. Men ni slipper den idag ;)

Nu är jag trött! Jag har hunnit med massor så jag tyckte jag var värd ett glas vin. Får väl bara hoppas på att inte jag ska köra i alla fall. Då kanske John ställer upp eller så går vi. Sånt löser sig alltid. Vi har inte hunnit bestämma vart vi ska käka än och för tillfället är jag inte hungrig så då kan jag inte ens fundera ut ett bra ställe :P. Vet inte hur ni funkar :P

Hade en supermysig promenad med Michaela, mycket prat om livet och vad som händer och inte händer. Det är så underbart <3


Easytonen på

Vi tog oss en liten lur på Limhamnsfältet :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack detsamma hjärtat! vi får styra upp något i sommar tycker jag! :)

Postat av: Alice

Tack söta du! Ja det måste vi! Jag är ledig hela vecka 26 och John är med grabbarna i spanien då så om inte förr tycker jag vi tar den där vinar kvällen ;) PUSS!

2011-05-20 @ 17:29:42
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0