Kärlek

Idag drömmer jag mig lite bort som vanligt. Känns så skönt att sitta med bra musik och bara va och tänka positiva tankar. Just nu dansar jag mig bort i drömmarna lite här och var med underbara människor och i där finns absolut ingenting att oroa sig för. Inte något alls. Synd det inte är så i verkligheten, alltid ska man oroa sig för något. Men det är väl det som kallas för livet. Allt ska inte vara en dans på rosor alltid.

Jag vet inte alls vad ni kära läsare lyssnar på men tänkte dela med mig av min senaste spellista. Kanske finns där något ni finner intressant ;) Så here it is .Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så skönt och befriande att ibland bara kunna drömma sig bort.. vilken värld det hade kunnat bli. Ska du jobba imorgon söta? :) såfall får du ha en go jobbdag! Sov gott, kram!

2011-05-14 @ 00:11:13
Postat av: Alice

Ja det är så skönt! Jag är faktiskt ledig t.o.m måndag så det är riktigt skönt! Vad gör fina fröken idag? Kram!

2011-05-14 @ 10:47:56
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj oj oj! långhelg =) Vad skönt för dig! det förtjänar du! =) Jag har varit nere på stan en sväng, ska snart iväg på ett bröllop till en vän och sen ikväll får jag finbesök av min kära pojkvän! Så det blir nog en fin lördag! Vad har du själv för planer idag? Kram!

2011-05-14 @ 11:59:38
Postat av: Alice

Aw tack söta du! Åhh så mysigt med bröllop! Jag vill också gå på bröllop! Får jaga mina vänner så någon av dem gifter sig snart hihi! Vad mysigt pojken kommer till dig, då hoppas jag ni får en mysig helg tillsammans och att bröllopet är vackert! Jag ska möta upp en kompis strax å kila till gymmet sen ska vi väl hänga lite å hitta på något mysigt! Vet dock inte vad än! Kramis!

2011-05-14 @ 12:25:04
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Vera

Du skriver på ett väldigt bra sätt!

2011-05-14 @ 15:46:04
URL: http://verastudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0