Lördagsmys med de bästa

Hoppas ni överlevt regnkaoset tidigare idag, ja i Malmö öste det ner i eftermiddags och hade man inte haft tak över knoppen hade man säkerligen blivit både genomblöt och förkyld på en och samma gång!

Idag har jag och Arlinda varit riktigt flitiga och tränat på Stadion, eller ja mest Arlinda jag hade en dålig träningsdag idag så det kändes inte alls lika bra som det brukar.. Men så är det ibland! Därefter stack vi hem för att duscha av oss och piffa till oss lite innan vi tog med oss vovvarna in till stan. Vi käkade china box som efter många om och men blev rätt tillslut.. Tjejen/tanten i kassan förstod inte ett ord svenska och jag sa vegetarisk och då bestämde hon att vegetarisk var både biff, kyckling och kött... Ingen aning om hur det gick till men ja lyckligtvis kom en kille in och räddade min veggiechinabox. Tack för det mr!

Efter maten så började hundarna bli en aning rastlösa så vi bestämde oss för att promenera bort mot oss och hamnade på kronprinsen och tog varsin bk-kaffe/bk-te och fortsatte snacka skit tills regnet börja ösa ner! Istället satte vi oss i ingången till hemköp och förtsatte snacka skit tills vi var klara för idag :P

Suuupermysig dag! Tack finaste Arlinda och Leo för idag <3



Kärlek vid första ögonkast för Kola och Leo

Min fina B1<3

Mina hundar är trötta på att leka modeller nu...

När himlen öppnade sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0