Lovley dresses!

Börjar redan bli lite hungtig här på jobb.. Men får vänta tills Robin kommer tillbaka om en timme när han haft sin lunch. Tror dock jag ska börja med att träna och därefter käka och duscha. Känns som om dagen blir lite bättre planerad då :)

Så nu sitter jag här och kollar runt på fina kläder igen.. Kanske dock inte lika lockande med klänningar och dylikt nu när det bara är runt 12 grader i lilla Malmö.. Men ändå! Det är ju så fint! Dessutom känns det som om det kanske är lönt att börja ta sig utåt mot uteserveringar och klubbar lite då och då.. Så jag faktiskt får användning för alla fina klänningar och tunikor jag redan har! Jag beställer sommar till helgen tack!


Fin klänning från Gina!

Kommentarer
Postat av: maria

vilken söt klänning!

2011-05-17 @ 21:09:55
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Jaa visst är den? :D

2011-05-17 @ 21:15:04
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0