Ms Bike

Har hunnit att gå en runda med Michaela och vovvarna nu på förmiddagen och så fort jag kom hem hämtade John upp mig för att hämta en cykel i Limhamn! Så numera är jag med cykel och ni kan hädanefter kalla mig för miss Bike! Men bara om ni vill förstås! Men cykeln är jättefin, nu ska jag bara inhandla lite bra lås så att de inte snor den från mig! Bild kommer upp senare!

Nu ska jag ta det lite lugnt och äta lite innan jag ska ner till Ljunghusen! Måste dock ta ordentligt på mig för idag är det inte alls så varmt och skönt som det varit de andra dagarna! Så himla tråkigt! Hoppas värmen snart är tillbaka!

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: maria

haha, miss bike! du e ball du! :)

2011-05-01 @ 20:13:12
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Haha ja men något måste man ju kallas :P, men Alice går ju också bra haha!

2011-05-01 @ 21:10:20
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0