Nygammal bekantskap..

Jag är äntligen klar med tvättandet för denna veckan, känns så jäkla skönt när det är gjort!Idag var det förvisso inga kolosala mängder tvätt men lika kul som jag en gång tyckte det var lika tråkigt tycker jag det är nu. Men det ska ju göras, annars har jagf lite udda kläder att springa runt i.. Haha!

Dessutom så har jag fått en ny kompis. Ja alltså ingen riktig, och inte heller någon låtsaskompis som man hade som liten.. Men ja vad ska man säga. När jag flyttade in och började tvätta så tyckte jag det lät skitbra med torkrum och föröskte använda det kanske två tre gånger som nyinflyttad. Problemet var bara att det nästan var lika blöt när jag hängde in det som när jag hängde upp det 4-5 timmar tidigare. Så därefter avskydde jag torkrummet.

Men idag tänkte jag ge det en ny chans med påslakan och likandne som inte får lov att torktumlas (jag är nog ett stort fan av torktumlaren). Tveksam som jag var nu när jag gick ner fick jag till min stora glädje se att det funkade! För första gången på tre år! Yeeey! Så torkrummet är numera min nya kompis! Nästa gång ska jag testa att hänga upp flera av klädesplaggen också! Det kanske funkar på dem med?

Jaja nog om det.. Nu ska jag lyssna på lite musik och dricka kaffe innan jag och Kola ska ut på powerwalk!

Kommentarer
Postat av: maria

torkrum är grymma! hoppas att det finns ett sånt där jag ska bo :)

2011-05-19 @ 16:19:59
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Ja det var ju det några år senare haha :P Vi får hålla tummarna annars får du låna min nya kompis haha!

2011-05-19 @ 18:43:03
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0