Nytränad och nyduschad

Sådär då har man haft sista tiden på lunchen för idag och det känns väl helt okej. Det gick hyfsat att springa idag och jag strechade höftens utsida massor med gånger och ordentligt så om jag har tur så ska benet nog snart bli bättre. I värsta fall får jag väl kolla det hos läkaren men jag är absolut inget fan av att springa till läkaren stup i kvarten. Så jag hoppas det försvinner av sig själv.

På tal om bekymmer så har jag inte haft problem alls med andningen mer, så jag tror det var en slump det som, hände senast när jag var ute och sprang! Men om det blir att jag ska gå med benet kan jag lika gärna ta ett allergitest samtidigt förstås.. Men vi får se!

Hoppas ni alla har en trevlig lördag! Shälv blir det middag hos familjen Drakfelt idag och ikväll blir det troligtvis Baksmällan 2, ska bli mysigt!

Have a nice evening!


Kommentarer
Postat av: maria

shit vad du ser stark ut, alice! :)

2011-05-28 @ 15:17:39
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Hihi tackar! Att bilden sen är gammal hör inte hit ;)

2011-05-29 @ 17:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0