Snark...


Precis såhär känner jag och djuren oss idag! Vi är supertrötta men vi har haft en kanonmysig dag nere i Ljunghusen med mamma,pappa och collisarna och Tindra!

Zeus och jag tog oss en joggingtur, en lite längre runda än vanligt och det gick faktiskt bra! Jag orkade springa rätt så långt idag och Zeus börjar få kläm på vad det hela går ut på, även om han mellan varvenb försöker smyga sig in i buskarna för en kisspaus.

Ska strax ta tag i Pinks hemska kattlåda.. Sen ska jag bara lyssna på bra musik och dricka min funlight! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som en alldeles för härlig dag! :) omringad av föräldrar och fina djur, kan nästan inte bli bättre :P! Mys på med din funlight och musik! Har en riktigt mysig och söt låt som du kan lyssna på, om du är på mysmusikhumör! http://www.youtube.com/watch?v=Im_ZVNX1QZM

2011-05-23 @ 23:10:51
Postat av: Alice

Aw så söt låten var! Lagom lugn för man ska bli liite lite småtrött! Supermysig, verkligen! Sov gott du! Kram!

2011-05-24 @ 00:01:46
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0