Tidig kväll


Sådär då har jag arbetat klart för dagen och haft en mysig middag med sötaste Cassandra! Vi käkadep å svågertorp och snackade en massa tjejsnack, sånna där hemlisar som ni aldrig kommer får reda på hihi!

Kom precis på att jag glömt fixa lunch till imorgon så jag gissar på att det snart är dags att springa ner på hemköp..igen. Att jag alltid ska vara så jävla senil. Men jag får skylla på många saker i skallen!

Jag måste städa Pinks kattlåda också.. Annars sker det olyckor.. De brukar ske i hallen av någon märklig anledning så man kan känna den hemska stanken så fort man kommeri nom dörren. Jaja, så är läget! Jag har haft en trevlig dag hoppas ni andra också haft det! Idag blir det sängen tidigt för imorgon är det jag som öppnar!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Super mysigt, stort tack för idag!!! Bästa du :)

2011-05-17 @ 22:07:02
URL: http://cassandraholmstrom.blogg.se/
Postat av: Alice

Tack själv fining! Måste göras om snart! Puuuuss

2011-05-17 @ 22:40:20
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0