Träningsångest?

Gah jag hatar att bli lite förkyld. Alltså att man har liiite liite ont i halsen och just halsont är inte bra att träna med. Så nu har jag varit såhär sedan i söndags och för ett litet litet tag tidigare idag hade jag planer på att ta mig en fin joggingtur. Det blev inte så eftersom jag tog en god lunch med John och Kola istället.. Kanske tur eftersom jag fick ont i halsen påväg till jobb :(

Men ja jag saknar att träna så vi får se hur jag mår imorgon, kanske finns tid för en liten joggingtur och invigning av mina nya träningskläder som kom förra veckan! Aja jag har hela veckan på mig att träna!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Krya på dig vännen!! Kraaam

2011-06-01 @ 07:17:55
Postat av: Alice

Tack fining!

2011-06-01 @ 16:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0