Underbara lediga måndag!

Att vara ledig just en måndag är så jäkla skönt! Jag vet inte om det är för att måndagen oftast är den där tråkiga första dagen på veckan eller för att det faktiskt är en utmärkt dag att hitta på kul saker på!

Som sagt efter en långrunda med Kola på limhamnsfältet/turbinen så var det hem och duscha och byta om för en tur till Burlövcenter med mamma mus! Mamma hittade väl både det ena och det andra medan jag kände mig lite mer kräsen idag. Men det blev i alla fall en ny vit bh! Jag jobbar ju mestadels i vita linnen/tröjor så en ny kan aldrig vara fel!

Efter Burlöv så hämtade vi upp John påvägen och ja sen begav vi oss hemom till mig för att John skulle byta kläder och jag skulle ta med Kola på en fin fika i det underbara vädret! Vi hamnade på Melvis Kaffebar och där satt jag och John och avnjöt varsin kaffelatte medan Kola satt och gottade sig i skuggan och älskade att få vara ute någon timme extra!

Nu har jag precis kommit hem från Tess, en tjejkompis som varit och säsongat i Österrike i fyra månader! Det har hänt en del så vi har ju haft saker att prata om! Hon lagade världens godaste lasagne! Tack gumman!

Nu står det bara filmmys och ännu mera mys på schemat!

Hoppas ni haft en trevlig måndag kära läsare!






Puss å kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0