Vilodag

Idag har jag bestämt mig för att vila från gymmet. Benet gör svin ont och det var ett bra tag sedan mina vader hade en sådan träningsvärk som jag har idag! Men då känns det å andra sidan att det faktiskt funkar.

Men någon vilodag i övrigt är det dock inte.. Jag avr uppe sju imorse och slängde i de två första maskinerna tvätt. Idag var det både lakan, mattor, gardiner OCH kläder som skulle tvättas så det var bara att snällt stiga upp. Sen att jag slängde mig i sängen mellan tvättningarna hör inte hit :P.

I eftermiddag är det jobb, sista arbetsdagen för den här veckan! Sen tar jag långhelg! Imorgon ska jag hinna med att träffa Michaela och Michaela, eventuellt en sväng inom skopunkten om jag orkar och inte känner miug sönderstressad. På kvällen ska jag och John ha dejt med i alla fall middag ute! Ska bli så mysigt! Var några veckor sedan sist.. Valborg tror jag? Aja så det är dags!

Ha en fin dag kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0