Då var det saga för sängen. Känns faktiskt...

Då var det saga för sängen. Känns faktiskt skönt eftersom jag är så sjukt seg och sliten. Lite ångest har jag dock för all mat jag tryckt i mig. Ja jag vet jag borde tagit det lugnt men så svårt nä man är hungrig! Hela denna veckan med undantag för gårdagen har jag bara haft mat i skallen. Effekt på styrketräningen kan jag tro! I like it men ska hålla mig till bra mat är det tänkt. Ska handla lite imorgon och städa och ha mig! På söndag är det ju farsdag och då får jag fint besök!!


Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Vi kommer.....kör vid 10-tiden. Äntligen får din pappa se din fina lägenhet i Halmstad...som mam bara älskar:) Dessutom Halmstadborna är bara så supergoa! Kan man säga mer? Eller har vi bara tur? :) Att stöta på rätt människor där?

2011-11-12 @ 09:29:30
Postat av: Alice

Ja jag vet du sa det :) Låter bra! Ja jag vet inte men här är bra iaf :) Ses imorgon!

2011-11-12 @ 10:50:37
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0