Did it again

Nej jag lyssnar bara på Shakira, gör ofta det när jag är nere hos pappa.Vet inte varför, men hon är djävulskt bra så det är väl inte sådär superduper konstigt :)

Ett annat vanligt fenomen som sker när jag är här nere är att jag är extremt superduper segproppig! Har tänkt gå och duscha i säkert två timmar men än har jag inte lyckats..dessutom ska jag fixa naglarna och färga ögonbrynen också. Första gången jag ska färga brynen själv! Håll tummarna för att det går bra!

Aja, jag får väl faktiskt duscha nu. Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Mam är här .....inga problem.....om jag nu inte klumpar till det? dvs......:):):) Det kan man aldrig veta? hahaha!

2011-11-19 @ 13:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0