En tidig invägning

Eftersom jag beger mig mot skåneland imorgon eftermiddag så tänkte jag att en invägning idag kunde sitta bra. Såhär ser det ut denna veckan:
Som ni ser så har jag gått upp ett kilo, vilket kanske kan tyckas märkligt? Men jag tycker personligen att det är ganska så bra, eftersom jag gick ner så snabbt och mycket förra veckan. Denna veckan har jag sett till att dricka ordentligt och äta, samt hård träning. Ni vet väl att muskler väger mer än fett?;) Så allt är alltså i sin ordning!

Kommentarer
Postat av: ab

Hej alice. hur lång är du och vad planerar du att ligga på för vikt när du är "färdig"? 51-52 kg är ju inte mycket alls, du är väll säkert 165+?

2011-11-04 @ 15:08:03
Postat av: Lisa (:

Fråga gärna nånting på min bloggrespons :)

http://www.blogresponse.com/Imsmilyn

2011-11-04 @ 15:14:11
URL: http://imsmilyn.blogg.se/
Postat av: Alice

Ab: Hejsan på dig du! Jag ahr absolut ingen speciell vikt som är planerad att ligga på, dock har jag avsiktligen och oavsiktligen gjort mig av med extra fettet. Nu räknar jag absolut med att gå upp, när träningen är igång ordentligt. Nej jag är också fullt medveten om att det inte är mycket, men obland händer saker i livet som gör att det blir svårare att äta som man borde. Jag vet inte hur länge du följt min blogg, men om du bara följt den denna veckan har du missat en del.



Jag har mått ganska dåligt och det har också gjort att jag tappat mer än vad jag borde. Mitt huvudsyfte är att bli hyfsat slimmad i kroppen, inte undernärd eller anorektisk. Jag har heller inga problem med att äta, jag äter flera gånger om dagen men rätt saker. Uppskattar omtanken, men jag vet att det ser illa ut, men allt är under kontroll :)

2011-11-04 @ 16:24:18
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: ab

Mmm jag e rätt ny i din blogg....Absolut ingen kritik från min sida Alice jag är bara nyfiken. Jag e säker på att du har koll på din träning/hälsa. Det är INGET som ser illa ut heller tvärtom. Har träffat dej på friskis när du fanns där så hade för mej att du inte va allt för kort så därför reagera jag lite på vikten. Som sagt ingen kritik från min sida om du tog det så. Hoppas du når dina mål och ha en super helg!

2011-11-04 @ 18:06:55
Postat av: Alice

Okej, jag fick bara för mig där var en liten underton av negativkritik. Men det är okej då, ursäkta min överreaktion i så fall. Jag uppskattar ju givetvis att folk bryr sig, och ja jag kanske får skylla mig själv som faktiskt skriver så mycket och öppet om det :) Men jo jag vet att det är ganska så lite, men överskottsfettet är nu nästan borta och nu ska musklerna byggas. Tack så mycket, hoppas du också får en superhelg!

2011-11-05 @ 10:55:52
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0