Explosionen

Hej alla fina bloggläsare!
Jag ville bara berätta för er alla att jag och mina nära och kära är okej sedan gasexplosionen på ett hotell här i Playa de Mogan. Hotellet låg knappt ett kvarter bort. Hade vi haft riktig otur så hade halva staden exploderat.. Det finns många skadade, men än så länge så har alla klarat sig även om man befarar att där är en man och en kvinna som inte kommer klara sig.
Om inte förr så hörs vi när jag kommer hem, jag har en del tidsinställda inlägg som kommer dyka upp tills söndag!
Puss och kram på er!



Kommentarer
Postat av: Maria

Usch så hemskt! Tänkte på dig när jag läste det i tidningen. Såg att en norsk kvinna dött :( :(

Hoppas att du kan njuta av semestern trots allt! kram

2011-11-24 @ 12:03:57
URL: http://mariamelon.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0