Ho ho ho

Nej det är inte bara mamma som gillar jultomten. Jag är faktiskt ett stort fan av julen och jag verkligen älskar den. Jag tycker det är så mysigt med alla fina belysningar, julpynt och julbak! Eftersom jag inte orkat rota fram adventsljusstakar och dylikt idag tänkte jag ta tag i det ordentligt imorgon! Ja jag vet, det kanske är lite tidigt men ja jag tror alla julgrejer ska fram! Ska passa på att inhandla julstjärnor (plantorna) och ja vi får väl se vad det blir. Kanske till och med ett pepparkakshus, jag kanske följer Melonens exmpel på ihopsättning ;)
Ska faktiskt bli mysigt imorgon! Hoppas fortfarande på lite mer julmys i London, håll tummarna för mig att det blir av! Jag som trodde allt var hundra procent innan vi åkte, men ja vi får se! Annars får jag väl jula till det ytterligare härhemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0